• 2D-grafiikkamoottori 

      Moisio, Sami (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tässä opinnäytetyössä käsitellään kaksiulotteisen grafiikkamoottorin rakenteiden ja toiminnan suunnittelua ja toteutusta. Työssä selvennetään syitä oman grafiikkamoottorin tekoon ja esitellään moottorien yleisiä ominaisuuksia. ...
    • SISÄISTEN VIITTAUSTEN TOTEUTTAMINEN PDF-DOKUMENTTIIN CADS-OHJELMASSA 

      Salminen, Jukka (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on sisäisten viittausten toteuttaminen pdf-dokumenttiin Kymdata Oy:n kehittämässä CADS-ohjelmassa. Kun CAD-suunnitelma tulostetaan, niin syntyy pdf-dokumentti. CADS-ohjelmaan on tarkoitus ...
    • Strategiapelin suunnittelu ja toteutus 

      Liljeqvist, Ville; Tapaninen, Mikko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Pelaamisen suosion kasvaessa myös mielenkiinto pelien tekemiseen on nousussa. Tekniikoiden kehitys avaa uusia mahdollisuuksia pelien kehitykseen entistä pienemmillä resursseilla. Nykyään myös innovatiiviset pelit voivat ...
    • Techniques and Design Patterns in Game Engine Programming 

      Turkia, Teemu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
      The objective of this thesis was to examine the core structure of a game engine and applications of various design patterns and techniques. While various general-purpose game engines exist for game development teams to use ...