Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Hotelli-ravintola X:n palvelun kehittäminen ‎

Jännes, Inka; Keronen, Minna (2010)

 
Avaa tiedosto
Jannes_Keronen.pdf (284.4Kt)
Lataukset: 


Jännes, Inka
Keronen, Minna
Laurea-ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052810800
Tiivistelmä
Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyö tehdään Helsingin Malmilla sijaitsevaan ‎hotelli-ravintolaan X:ään. Tavoitteena opinnäytetyössä on kehittää hotellin palveluita, josta on ‎hyötyä hotelli-ravintola X:lle ja sen asiakkaille.‎

Tutkimusmenetelmänä opinnäytetyössä käytetään benchmarkkausta sekä aivoriihi- ideointi-‎menetelmää, kun taas työn kehittämismenetelmän malliksi valittiin Stefan Moritzin Service Design ‎ja sen kuusi vaihetta. Työn teoreettisena viitekehyksenä toimii markkinointi sekä ‎markkinointisuunnitelma ja tapahtuman järjestäminen yleisesti. Hotelli-ravintola X:n palvelujen ‎kehittämiseksi benchmarkataan suomalaisia hotelleja ja järjestetään kolme aivoriihi- tapahtumaa. ‎

Benchmarkkauksen ja aivoriihi-ideoinnin avulla tulokseksi opinnäytetyössä saadaan aikaan ‎yhdeksän erilaista hotellipakettia. Paketit ovat suunnattu kolmelle eri kohderyhmälle, jotka ovat ‎seuraavat: perheasiakkaat, yritysasiakkaat sekä juhla-asiakkaat. Hotellipaketeille tehtiin myös ‎markkinointisuunnitelma.‎

Tuloksista voidaan päätellä, että hotelli-ravintola saa itselleen aivan uuden mahdollisuuden, koska ‎hotelli-ravintola X ei ole aiemmin käyttänyt palvelupaketteja liiketoiminnassaan. Jokaisen ‎yrityksen tulee kehittyä, jotta se pysyy jatkuvassa kilpailussa mukana. Hotellipaketit tuovat ‎virkistystä jo vanhoille kanta-asiakkaille ja toivottavasti sen mukana hotelli-ravintola X saa myös ‎mahdollisia uusia asiakkaita. ‎
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste