Palvelutyytyväisyyden selvitys CASE: Wanha Mestari
Naumanen, Hanna (2018)
Naumanen, Hanna
Lahden ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112217806
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112217806
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Restel Ravintoloihin kuuluvan ravintola Wanha Mestari keskusta Lahden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväi-syys selvitettiin jaettavilla paperisilla kyselyillä. Opinnäytetyöni oli kvantitatiivinen.
Opinnäytetyössäni kerron esimiestyöstä ja esimiehen vaikutuksesta asiakaspalveluun ja päivittäistoimien sujuvuuteen, lisäksi asiakaspalvelusta sekä Lahden keskustan ra-vintoloiden kilpailutilanteesta.
Työni hyödytti ravintolaa, jolle työni tein koska sen avulla saatiin katsaus tämänhetki-seen palvelutyytyväisyyteen.
Opinnäytetyön tuloksena oli katsaus yhden ravintolan asiakastyytyväisyyteen sekä henkilökunnan palvelualttiuteen.
Opinnäytetyössäni kerron esimiestyöstä ja esimiehen vaikutuksesta asiakaspalveluun ja päivittäistoimien sujuvuuteen, lisäksi asiakaspalvelusta sekä Lahden keskustan ra-vintoloiden kilpailutilanteesta.
Työni hyödytti ravintolaa, jolle työni tein koska sen avulla saatiin katsaus tämänhetki-seen palvelutyytyväisyyteen.
Opinnäytetyön tuloksena oli katsaus yhden ravintolan asiakastyytyväisyyteen sekä henkilökunnan palvelualttiuteen.