Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Palvelutyytyväisyyden selvitys CASE: Wanha Mestari

Naumanen, Hanna (2018)

 
Avaa tiedosto
OPPARIOLEVALMISNYT.pdf (950.3Kt)
Lataukset: 


Naumanen, Hanna
Lahden ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018112217806
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Restel Ravintoloihin kuuluvan ravintola Wanha Mestari keskusta Lahden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväi-syys selvitettiin jaettavilla paperisilla kyselyillä. Opinnäytetyöni oli kvantitatiivinen.
Opinnäytetyössäni kerron esimiestyöstä ja esimiehen vaikutuksesta asiakaspalveluun ja päivittäistoimien sujuvuuteen, lisäksi asiakaspalvelusta sekä Lahden keskustan ra-vintoloiden kilpailutilanteesta.
Työni hyödytti ravintolaa, jolle työni tein koska sen avulla saatiin katsaus tämänhetki-seen palvelutyytyväisyyteen.
Opinnäytetyön tuloksena oli katsaus yhden ravintolan asiakastyytyväisyyteen sekä henkilökunnan palvelualttiuteen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste