Online Marketing of Cohousing : Case Study: Lipporanta
Räsänen, Iia (2018)
Räsänen, Iia
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121020705
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121020705
Tiivistelmä
Tämä lopputyö käsittelee, kuinka yhteisöllisen asumisen konsepti on esillä Lipporannan digitaali-sessa markkinoinnissa. Tutkimus metodeina käytetään sisältö analyysia, jota käytettään kahden verkkosivun analysoimiseen ja asiantuntija haastattelua. Sisältö analyysilla pyritään analysoimaan kuvamateriaalia, joita on käytetty Lipporannan digitaalisessa markkinoinnissa. Analyysi tulee yh-distämään sekä sisältö analyysin ja asiantuntija haastattelun tulokset.
Digitaalisella markkinoinnilla tarkoitetaan lajitelmaa työkaluja ja metodeja, joita käytetään tuottei-den ja palveluiden verkkomarkkinoinnissa. Digitaalinen markkinointi tarvitsee markkinoijalta jatku-vuutta, jotta pystytään pysymään heidän asiakkaiden ja kilpailijoiden mukana.
Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan tarkoituksellista yhteisöä, joka muodostuu yksityisasun-noista, jotka ympäröivät yhteisesti jaetut tilat.
Digitaalisella markkinoinnilla tarkoitetaan lajitelmaa työkaluja ja metodeja, joita käytetään tuottei-den ja palveluiden verkkomarkkinoinnissa. Digitaalinen markkinointi tarvitsee markkinoijalta jatku-vuutta, jotta pystytään pysymään heidän asiakkaiden ja kilpailijoiden mukana.
Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan tarkoituksellista yhteisöä, joka muodostuu yksityisasun-noista, jotka ympäröivät yhteisesti jaetut tilat.