Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Elämyksellisen saunatuotteen markkinointisuunnitelma hotellille

Tervonen, Tiina (2018)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Tervonen_Tiina_2018_12_11.pdf (563.0Kt)
Lataukset: 


Tervonen, Tiina
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121120872
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma tammikuussa 2019 avattavan Lapland Hotels Bulevardin saunatuotteille. Saunatuotteet ovat hotelliketjun uutta lisämyyntiä, ja niiden tarkoitus on tuottaa asiakkaille elämyksiä ja antaa suomalainen saunakokemus oman huonesaunan rauhassa. Opinnäytetyön teoriapohja koostuu työn kannalta keskeisistä markkinoinnin käsitteistä. Tavoitteena oli laatia yritykselle mahdollisimman käyttökelpoinen ja monipuolinen markkinointisuunnitelma, jota yritys voi hyödyntää omassa markkinoinnissaan.

Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena työnä. Koska saunatuotteille ei vielä ole markkinointisuunnitelmaa, aloitettiin työ lähtötilanteen analyysilla, jonka jälkeen asiakasryhmät segmentoitiin, asetettiin markkinoinnin tavoitteet ja valittiin käytettävät markkinointiviestintäkanavat. Markkinointisuunnitelmassa keskityttiin tuotteiden tunnettuuden lisäämiseen, tehokkaaseen myyntiin ja markkinoinnin seurantaan.

Tuloksena rakentui elämyksellisen saunatuotteen markkinointisuunnitelma, jossa markkinointiviestintäkanavat painottuivat sosiaalisen median kanaviin. Sosiaalisen median lisäksi myös muu internetmainonta ja suoramainonta otettiin huomioon. Tarvittaessa Lapland Hotels voi päivittää markkinointisuunnitelmaa ja tehostaa markkinointiaan luomalla uusia toimenpiteitä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste