Account Manager IT-palveluyrityksessä
Villemson, Timo (2018)
Villemson, Timo
Laurea-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121221168
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121221168
Tiivistelmä
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoite on selkeyttää yksityisen sektorin IT-alan työnantajalle Account Managerin roolin keskeisimmät tehtävät, vastuut sekä siihen perehdyttämiseen vaadittavat toimenpiteet.
Tarve opinnäytetyölle syntyi uusien rekrytointien palautteen perusteella. Niistä tuli ilmi tarve selkeyttää toimenkuvan tehtäviä ja vastuita sekä dokumentoida prosessi sekä käytettävät työkalut.
Koska opinnäytetyö on päiväkirjapohjainen, tietoperusta nojaa vahvasti opinnäytetyöntekijän omaan osaamiseen, joka on rakentunut työelämän opeista, koulutuksesta ja sertifioinneista.
Opinnäytetyön keskeisenä tuloksena on reflektointiin nojaava yhteenveto yrityksen nykyisistätyökaluista, käytänteistä ja prosesseista. Työ sisältää myös kehitysehdotuksia.
Tarve opinnäytetyölle syntyi uusien rekrytointien palautteen perusteella. Niistä tuli ilmi tarve selkeyttää toimenkuvan tehtäviä ja vastuita sekä dokumentoida prosessi sekä käytettävät työkalut.
Koska opinnäytetyö on päiväkirjapohjainen, tietoperusta nojaa vahvasti opinnäytetyöntekijän omaan osaamiseen, joka on rakentunut työelämän opeista, koulutuksesta ja sertifioinneista.
Opinnäytetyön keskeisenä tuloksena on reflektointiin nojaava yhteenveto yrityksen nykyisistätyökaluista, käytänteistä ja prosesseista. Työ sisältää myös kehitysehdotuksia.