Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma varaosaliikkeelle

Valo, Sari; Valo, Julia (2018)

 
Avaa tiedosto
Valo_Julia_Valo_Sari_2018_12_12.pdf (413.6Kt)
Lataukset: 


Valo, Sari
Valo, Julia
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018121321456
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään markkinointisuunnitelmaa teorian, analyysien ja kohdeyritykselle suunnitellun kokonaisuuden kautta. Kohdeyritykseksi valittiin varaosa-alan toimija Kiteen Varaosa Ky. Kohdeyrityksellä ei ollut ennen opinnäytetyön toteutusta lainkaan markkinointisuunnitelmaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa yritykselle toimiva markkinointisuunnitelma, jonka avulla kohdeyritys voisi tehokkaasti kehittää toimintaansa.

Pääpainona opinnäytetyössä olivat analyysit, joiden avulla kartoitettiin yrityksen tilanne menneisyydessä, nykyhetkessä ja tulevaisuudessa. Erityisesti 7 P:n malli, SWOT- ja lähtökohta-analyysit toimivat apukeinoina kohdeyritykselle sopivimpien markkinoinnin toimintojen löytämiseen. Opinnäytetyö toteutettiin keräämällä tietoa kirjoituspöytätutkimuksen ja haastattelujen avulla. Työ on muodoltaan toiminnallinen, joten produktissa keskityttiin tuottamaan käytännöllinen markkinointisuunnitelma.

Toteutettu markkinointisuunnitelma tarjoaa kohdeyritykselle valmiit mallit markkinoinnin kehittämiseen ja uusien keinojen käyttöönottamista varten. Suunnitelma rakentui teoriapainotteisen tiedon sekä yrityksen omien toiveiden ja resurssien ympärille. Markkinointisuunnitelma keskittyi kokonaisvaltaisesti kohdeyrityksen markkinoinnin kehittämiseen ja suunnitteluun.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste