Näytä suppeat kuvailutiedot

Verkkomarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Kestikievari Herranniemelle

Kataja, Jenna; Jumppanen, Kati (2018)

dc.contributor.authorKataja, Jenna
dc.contributor.authorJumppanen, Kati
dc.date.accessioned2018-12-19T05:53:23Z
dc.date.available2018-12-19T05:53:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2018121822260
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/158637
dc.description.abstractTässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin verkkomarkkinoinnin kehittämissuunnitelma pienyritykselle. Toimeksiantajana toimi matkailuyritys Kestikievari Herranniemi. Kehittämissuunnitelma kannustaa yrittäjiä hyödyntämään erilaisia sosiaalisen median kanavia yrityksen markkinoinnissa ja helpottaa yrittäjien arkea valmiiksi luodulla sisällön tuottamisen taulukolla. Työ oli tarpeellinen ja samalla myös ajankohtainen digitalisoitumisen edetessä vauhdilla. Kehittämissuunnitelmassa otettiin huomioon toimeksiantajan toiveet. Opinnäytetyö analysoi Pielisen alueen matkailua ja Kestikievari Herranniemen asiakkaita. Näiden analyysien tuloksia hyödyntäen työssä esiteltiin, millaista markkinointisisältöä tulisi julkaista ja missä kanavissa oikeaan aikaan. Tätä varten tekstiosion lisäksi luotiin sisältötaulukko ja lyhyt tiivistelmä sen käytöstä helpottamaan verkkomarkkinoinnissa ja sen toimenpiteissä. Verkkomarkkinoinnin kehittämissuunnitelman toteuttaminen jää toimeksiantajan vastuulle. Jatkossa yritys voi hyödyntää suunnitelmaa valmiina pohjana ja mahdollisesti päivittää sitä ajan myötä.fi
dc.description.abstractIn this thesis the aim was to create a web marketing development plan for a small company in tourism field. The commissioner is Kestikievari Herranniemi located by the lake Pielinen. The company offers accommodation, restaurant services and facilities for different kinds of parties or meetings. Entrepreneurs did not have a clear web marketing plan before and in this development plan the purpose is to encourage the entrepreneurs to utilize different kinds of social media channels and to help them create content in the publications and publish them in real time. This work comes in need in the all-time developing digital environment. Besides this fact, the development plan also answers to the expectations of the entrepreneurs. In this plan, the tourism of Pielinen and the customers of Herranniemi are also considered. As the final product an annual timetable and a content table were created. The content table is created monthly and it includes ideas listed down and examples of publications. The responsibility for implementing this development plan belongs to the entrepreneurs, as well as monitoring the results of it. In the future, the company can also benefit from the content table and update it also later.en
dc.language.isofin
dc.publisherKarelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleVerkkomarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Kestikievari Herranniemellefi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1996
dc.organizationKarelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
dc.contributor.organizationKarelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
dc.subject.keywordmarkkinoinnin kehittämissuunnitelma
dc.subject.keywordverkkomarkkinointi
dc.subject.keywordsisältömarkkinointi
dc.subject.keywordsosiaalinen media
dc.subject.degreeprogramfi=Matkailu|sv=Turism|en=Tourism|
dc.subject.disciplineMatkailun koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot