Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Mistä meissä tykätään? Hostellin brändimarkkinointi Facebookissa

Westman, Emilia (2018)

 
Avaa tiedosto
Westman Emilia.pdf (225.6Kt)
Lataukset: 


Westman, Emilia
Laurea-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018122022673
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää majoitusalanyrityksen brändiä koskevien Facebook-päivitysten suosituimmat aiheet. Työn toimeksiantajana toimi Helsinkiläinen Myö Hostel. Työn tavoitteena oli selvittää mitkä aiheet ovat hostellin seuraajien keskuudessa suosituimpia sekä tuottaa tutkimustulosten perusteella toimeksiantajalle kehitysideoita tulevaan sisältömarkkinointiin.

Työn teoreettisena viitekehyksenä toimii majoitusalan yrityksen brändin markkinointi. Tietoperustassa selvitetään mikä on brändi ja kuinka yrityksen brändi rakentuu. Lisäksi käsitellään sisältömarkkinointia sekä sosiaalista mediaa ja millaista markkinointia tehdään sosiaalisessa mediassa. Lisäksi käsitellään Facebookia ja markkinointia Facebookissa.

Tämä on laadullinen tutkimus, jonka tutkimusmenetelmänä toimi benchmarking. Benchmarkingin avulla vertailtiin toimeksiantoyrityksen Facebook -päivityksiä vastaaviin saman alan toimijoihin. Toimeksiantoyrityksen ja kolmen muun hostellin päivityksien analyysien perusteella selvitettiin kaikkien yrityksien päivitysten suosituimmat aiheet. Aiheet, jotka esiintyivät päivityksissä eniten, analysoitiin ja analyysin perusteella pohdittiin kehitysideoita toimeksiantajan sisällönmarkkinointiin.

Seuraajien keskuudessa suosituimmiksi aiheiksi analyysin perusteella nousivat henkilöiden esiintyminen päivityksissä, tapahtuman tai saavutuksen juhlistaminen sekä paikallisten maisemakuvien julkaiseminen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste