Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Rullaako avustukset vai onko hiekkaa rattaissa? : Case: Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA

Auranen, Kaisa (2019)

 
Avaa tiedosto
Auranen_Kaisa.pdf (2.610Mt)
Lataukset: 


Auranen, Kaisa
Lahden ammattikorkeakoulu
2019
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201902212569
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskuksen (ARA) Korjausavustusyksikkö. Työn tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat kokevat korjausavustusten hakemusprosessin ja asiakaspalvelun, sekä näiden asiakaskokemusten pohjalta tehdä kehitysehdotuksia hakemusprosessin helpottamiseksi ja selkiyttämiseksi.

Tavoitteen saavuttamiseksi toteutettiin asiakastyytyväisyyskysely kvantitatiivisella tutkimusotteella, sisällyttäen kyselyyn myös kvalitatiivisia piirteitä. Asiakastyytyväisyyskyselyssä käsiteltyjä teemoja olivat avustuksen hakemismuoto, avustuksen hakuohjeet, avustuksen hakeminen ja avustushakemuksen käsittelyaika, miten asiakaspalvelu avustuksen hakuprosessin aikana koetaan, mistä tietoa ARAn avustuksista on saatu ja haluttaisiin saada sekä miten tärkeäksi vastaajat kokevat avustusten olemassaolon.

Asiakastyytyväisyyskyselyn vastausten perusteella huomattiin, että asiakkaat ovat pääasiassa tyytyväisiä korjausavustusten hakemusprosessiin ja asiakaspalveluun, mutta useat vastaajat nostivat esiin samoja kehittämiskohteita. Tärkeimmät kehittä-miskohteet avustuksen hakemusprosessissa ovat avustuksen hakuohjeiden selkiyttäminen ja hakemuslomakkeen kehittäminen asiakasta ohjaavaksi, hakemuskäsittelyn keston lyhentäminen ja verkkoasioinnin toimintojen kehittäminen. Työn tuloksena syntyi kehitysehdotuksia vastaajien esiin nostamista teemoista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste