Haku
Viitteet 1-10 / 11
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Museon tapahtumallistaminen
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee merikeskus Forum Marinumin tapahtumallistamista. Forum Marinum on merenkulun valtakunnallinen erikoismuseo, merivoimien museo sekä merellisten tapahtumien järjestäjä ja tapahtumapaikka. Opinnäytetyön ...
Anime- ja mangatapahtuman järjestäminen
(2019)
Suomen con-skene on kasvanut siitä, kun ensimmäiset tapahtumat järjestettiin parikymmentä vuotta sitten. Nykyiset suurimmat tapahtumat ovat saaneet kasvaa useamman vuoden ajan, mutta samalla kun suurimmat tapahtumat ovat ...
Case Nelonen Media Live Oy: Festivaalin asiakaskokemuksen parantaminen oheisohjelmaan panostamalla.
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää monipuolista oheisohjelmaa työn tilaajan festivaaleille. Työssä selvitettiin myös tapahtuma-aktiviteettien elämyksellisyyttä. Opinnäytetyö ja siinä käytetyt menetelmät tarjoavat tilaajalle ...
Liikuttaako mobiili? : Mobiilisovellus työkaluna tapahtumakävijän aktivoinnissa
(2019)
Tapahtumasovellukset tuodaan usein esiin sellaisessa yhteydessä, kun mietitään tapahtumakävijöille tuotettua lisäarvoa. Näkökulma on usein kävijälähtöinen ja suuntautuu siihen, kuinka kävijä kokee sovelluksen ja sen ...
Kohti toimivaa strategiaa: PuskaPromotion -osuuskunnan strategiauudistustyö
(2019)
Tämän kehittämistyön ydinajatus on, että hyvin laadittu strategia on yhä tärkeämpi toiminnan ohjaamisen väline kulttuurialan organisaatioissa. Kulttuurialan rajalliset resurssit ja epävarma rahoitus tuovat painetta tehostaa ...
Tapahtumatuotannon kehittämistyö lastenkulttuurin kentällä: Case Seikkisrock
(2019)
Opinnäytetyön tilaaja on turkulainen tapahtumayhdistys Vilperi ry, ja kehityskohteena yhdistyksen lasten- ja nuorten kulttuurifestivaali Seikkisrock. Työn tarve syntyi tapahtuman tuotannossa tapahtuneesta sukupolvenvaihdoksesta ...
Oppilaitosyhteistyö tapahtumatuotannon tukena. Musiikki & Media ja Finest Sounds
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää uusia näkökulmia musiikkialan ammattilaistapahtuman ohjelmistoon. Aihetta lähestytään yhdessä musiikkialan ammattilaisten kanssa, sekä oppilaitosyhteistyön muodossa. Tapahtuman ...
Perehdytyskortit Securitas Oy:n tapahtumapalveluissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Securitas Oy:lle Helsingin Messukeskukseen asiakaspalvelun työtehtäviin omat työtehtäväkohtaiset perehdytyskortit. Lisäksi tavoitteena oli luoda yleinen perehdytyskortti tueksi ...
Case Tampere Bootcamp 2020: Elokuvafestivaalin osatapahtuman toimintastrategia
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda Tampereen elokuvajuhlien alaisuudessa toimivalle kansainväliselle opiskelijatapahtuma Tampere Bootcampille toimintastrategia kaudelle 2020. Tampere Bootcamp järjestetään vuonna ...