Viimeksi lisätyt Julkaisut
Viitteet 76-90 / 2850
-
Viestintäosaamisen tarve kasvaa insinöörialoilla : huomioita työelämäjaksolta
TAMKjournal : 5.6.2025 (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2025) -
The View on Teaching Methods in 2024
TAMKjournal (english ed.) : 9.5.2025 (Tampere University of Applied Sciences, 2025) -
Collaborative meaning-making : teacher educators’ experiences in developing sustainability competence badges
Acta didactica Norden : 2 (University of Oslo Library, 2025) -
SIXLabs ja Innoverkostot : yhteistyöllä vaikuttavuutta TKIO-ympäristöihin
SIX-blogi : 20.5.2025 (SIXNET–kumppanuusverkosto, 2025) -
Hard‐To‐Reach and Hidden Groups in Health‐Related Research : a scoping review
Journal of Advanced Nursing : 9 (Wiley, 2025) -
Addressing Fragmentation in City-led Food System Strategies : Insights from the FUSILLI Project
Planlama Dergisi : 1 (KARE Publishing, 2025) -
Energy communities : lessons learnt, challenges, and policy recommendations
Oxford Open Energy (Oxford University Press (OUP), 2025) -
Kiertotalouden onnistunut integrointi EU:ssa : Suomen, Ruotsin, Saksan ja Hollannin hyvät käytänteet
TAMK-blogi : 30.1.2025 (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2025) -
User evaluation of clinical simulation-based learning developed by FORCE (Framework for Online Radiographer Clinical Education)
Radiography : 2 (Elsevier BV, 2025) -
Getting familiar with the Uninovis Alliance
TAMK international blog : 3.4.2025 (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2025) -
Hyvästä pöhinästä tyhjän päälle : hyvinvointi- ja terveysteknologia kaipaa pieniä osaamiskokonaisuuksia
TAMK-blogi : 5.6.2025 (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2025) -
Rentoutta ja sinnikkyyttä
Virke : 2-3 (Äidinkielen opettajain liitto, 2025) -
Rekisterit sosiaalilääketieteellisessä tutkimuksessa
Sosiaalilääketieteellinen Aikakauslehti : 2 (Sosiaalilaaketieteellisen aikakauslehti, 2025) -
Connecting Europe!
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2025) -
Ensimmäinen työpaketti valmistui: aiempaa tietoa TUVA-koulutuksesta, osa 1
KNOT-hankkeen verkkosivut : 5.6.2025 (2025)













