Markkinointiopas: Case Yritys X
Kasakkamäki, Antti (2018)
Kasakkamäki, Antti
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905067698
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201905067698
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee Yritys X:n markkinointia. Kohdeyrityksenä toimii lammastila Keski-Suomessa. Opinnäytetyö toimii markkinointioppaana yritykselle. Opinnäytetyö on jaettu teoria- ja tutkimusosuuteen.
Työn teoriaosuudessa on käytetty lähteinä digitaalisia ja painettuja lähteitä. Opinnäytetyön tutkimusmenetelmä on kvalitatiivinen. Haastatteluihin valittiin yrityksen johtaja. Tutkimuksen haastattelut käytiin pääosin kasvotusten.
Tutkimuksissa selvisi, mihin asioihin työssäni tulee keskittyä, jotta oppaasta on hyötyä yritykselle. Työn teemoja ovat markkinoinnin suunnittelu, lähtökohtien analysointi ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa.
Työn teoriaosuudessa on käytetty lähteinä digitaalisia ja painettuja lähteitä. Opinnäytetyön tutkimusmenetelmä on kvalitatiivinen. Haastatteluihin valittiin yrityksen johtaja. Tutkimuksen haastattelut käytiin pääosin kasvotusten.
Tutkimuksissa selvisi, mihin asioihin työssäni tulee keskittyä, jotta oppaasta on hyötyä yritykselle. Työn teemoja ovat markkinoinnin suunnittelu, lähtökohtien analysointi ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa.