Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Facebook-markkinoinnin kehittäminen: Horse & Rider Nordic Oy

Vilkko, Anni (2019)

 
Avaa tiedosto
OPINNÄYTETYÖ1.pdf (286.3Kt)
Lataukset: 


Vilkko, Anni
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052611981
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Facebook-markkinointia asiakaslähtöisesti. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä asiat Facebook-markkinoinnissa tarvitsisivat kehittämistä. Työn toimeksiantajana toimi Horse & Rider Nordic Oy.

Horse & Rider Nordic Oy on Keravalla toimiva hevostarvikeliike, josta löytyy erilaiset tuotteet hevoselle ja ratsastajalle sekä rehut ja lisäravinteet. Horse & Rider Nordic Oy:llä on myös verkkokauppa.

Tämän opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä syvennyttiin Facebook-markkinoinnin teoriaan, digitalisaation mahdollisuuksiin, asiakaslähtöisyyteen yrityksen strategiassa sekä miten yritykselle luodaan lisää kasvua ja tehokkuutta digitaalisen markkinoinnin avulla. Tämän opinnäytetyön tärkein teoreettinen viitekehys pohjautuu Jari Júslenin kirjaan Tee tulosta Facebook mainoksilla.

Opinnäytetyön tutkimusongelmana oli selvittää, mitä jo olemassa olevat asiakkaat toivoisivat Horse & Rider Nordic Oy:n Facebook-markkinoinnilta. Tutkimus tehtiin kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena. Tutkimusmenetelmänä käytettiin teemahaastatteluja ja ne tehtiin neljälle hevosenomistajalle, jotka ovat jo Horse & Rider Nordic Oy:n asiakkaita.

Tutkimuksen tuloksista selvisi, että Horse & Rider Nordic Oy:llä ei ole merkittäviä kehityskohteita Facebook-markkinoinnissa ja asiakkaat ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä yrityksen Facebook-markkinointiin. Haastateltavat toivoivat Horse & Rider Nordic Oy:n Facebook-markkinointiin kuitenkin lisää luentoja sekä tieteellisiä tutkimuksia. Haastateltavia kiinnostavat Facebook-mainoksissa eniten tuotteet, varsinkin uutuustuotteet sekä rehut ja lisäravinteet.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste