Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digital marketing and its essential components: Case Study- Body and Balance

Hasan, Md Razib (2019)

 
Avaa tiedosto
Digital marketing and its essential components: Case Study- Body and Balance (2.272Mt)
Lataukset: 


Hasan, Md Razib
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019052912896
Tiivistelmä
Modern way of living evolves constantly around technology. Technological advancement affects our purchasing behaviour. Therefore, business strategy is also changing accordingly. A smart integration of marketing strategy came to light which blended traditional and digital marketing together to maximise sales. In time, digital marketing has become a vital tactic. One should have enough knowledge about all essential components that digital marketing has for build an effective digital marketing strategy. The goal of this thesis was to gather all important theoretical information and data related to digital marketing as well as about its essential components to build a solid strategy that will be effective and helpful in organic search result in Google for the case company.

The thesis formation was based on a deductive approach and focused on qualitative research due to the nature of the case company. The primary and secondary data can be both seen throughout the thesis.

The research results are presented in the development task chapter, clearly stating how to appear on the top of an organic search result. A four-week marketing campaign is described at the end of the paper as a recommendation.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste