Digimuotilehden brändin rakentaminen
Silvennoinen, Ida (2019)
Silvennoinen, Ida
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060916220
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019060916220
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten rakennetaan selkeä ja mielenkiintoinen brändi. Tavoitteena oli toteuttaa digitaalinen muotilehti Instagramiin. Työn muoto on toiminnallinen ja kuvaa prosessia lähtötilanteesta valmiiseen digilehteen.
Teoriaosuudessa perehdytään siihen, mitkä ovat brändin rakentamisen osa-alueet ja miten niitä rakennetaan. Teoriaosuus käsittelee myös digitaalista muutosta muotilehdissä ja mediassa sekä Instagramia. Tutkimusmenetelminä käytettiin benchmarkingia, brainstormingia ja net scoutingia.
Opinnäytetyön tuotoksena syntyi digimuotilehti extraidanary. Opinnäytetyö saavutti tarkoituksen ja digilehti toteutui suunnitelulla tavalla.
Teoriaosuudessa perehdytään siihen, mitkä ovat brändin rakentamisen osa-alueet ja miten niitä rakennetaan. Teoriaosuus käsittelee myös digitaalista muutosta muotilehdissä ja mediassa sekä Instagramia. Tutkimusmenetelminä käytettiin benchmarkingia, brainstormingia ja net scoutingia.
Opinnäytetyön tuotoksena syntyi digimuotilehti extraidanary. Opinnäytetyö saavutti tarkoituksen ja digilehti toteutui suunnitelulla tavalla.