Haku
Viitteet 1-10 / 15
Hyvinvoiva ja digitaalinen työyhteisö ei ole utopiaa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Olemme toimineet yli vuoden keskellä digiloikkaa, jota oli jo valmisteltu, mutta joka tuli nopeammin kuin kukaan osasi odottaa. Covid-19 on nopeuttajan nimi. Kolumnissa käsitellään digitaalisuuden aiheuttamia muutoksia ...
Tekoäly ammattikorkeakouluopiskelijan työkalupakissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Oamk, 2021)
Artikkelissa ennakoidaan tekoälyosaamisen tuloa yhdeksi tietotekniikan insinööriopiskelijan perustyökaluksi. Oulun ammattikorkeakoulun (Oamk) Informaatioteknologin yksikössä on tekoälyn osaamista, sen kehitystä seurataan ...
Digitalisaatio on laajasti käytössä optometrian tutkinto-ohjelmassa
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Optometrian tutkinto-ohjelmassa digitalisaatio tulee näkymään entistä enemmän tulevina vuosina. Maailmanlaajuisesti näkemisen ja silmänterveyden ala on murrosvaiheessa, kun optometristin koulutus tulee painottumaan yhä ...
Kulttuuri digitalisoituu
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Oulun ammattikorkeakoulun Kulttuurialan yksikön työntekijät ja opiskelijat ovat pitkään tehneet monenlaista kehitystyötä, jonka kautta yksikön opetus on kiinnitetty digitaalisen maailman mahdollisuuksiin. Julkaisussa ...
Infra-alan digitalisaatio : paperiton urakka
(Oulun ammattikorkeakoulun tekniikan ja luonnonvara-alan yksikkö, 2021)
Opiskelijarajapinnasta oppimateriaaliksi
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
”Alaraajojen nivelten manuaalinen mobilisointi” on nykyaikainen, adaptoituva ja monipuolinen fysioterapeuttiopiskelijoille suunnattu oppimateriaali, joka on toteutettu Moodle-alustalla. Oppimisalusta on opiskelijakeskeinen ...
Biotalouden digitalisaatiota edistetään Oamkin osastojen välisellä yhteistyöllä
(Oulun ammattikorkeakoulun tekniikan ja luonnonvara-alan yksikkö, 2021)
KanTaMus yhdistää tanssin ja musiikin
(Suomen Kansanmusiikkiliitto, 2021)
Digioppimisen pitää tuntua hyvältä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
Oamkissa vietetään digipedagogiikan teemavuotta, jonka aikana luodaan valmiuksia muutoksen kohtaamiseen. Digipeda-kolumnisarjaa jatkaa kirjoituksellaan Ammatillisen opettajakoulutuksen yksikönjohtaja Asko Karjalainen.