Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Effects of brand image in acquiring sponsors : Case: Espoon Oilers

Wardi, Patrick; Wardi, Oliver (2011)

 
Avaa tiedosto
Patrick_Wardi_Oliver_Wardi.pdf (897.3Kt)
Lataukset: 


Wardi, Patrick
Wardi, Oliver
Laurea-ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201102172440
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia millainen brändi - imago suomalaisella salibandyseuralla, ‎Espoon Oilersilla on, millainen sen pitäisi olla, kuinka seura hoitaa markkinointiviestintäänsä sekä ‎kuinka nämä asiat vaikuttavat seuran sponsorointiyhteistöihin. Päätavoitteena on opinnäytetyön ‎avulla selvittää informaatiota ja saada tuloksia, joita Espoon Oilers voi organisaationa hyödyntää ‎toiminnoissaan tulevaisuudessa.‎

Opinnäytetyön teoreettinen osuus tehtiin hyödyntämällä useita eri kirjallisuuden lähteitä sekä ‎joitakin internet – lähteitä. Työn teoriaosuudessa käydään läpi käsitteet markkinointiviestintä, ‎brändäys, sponsorointi sekä urheilumarkkinoinnin peruselementit.‎

Opinnäytetyön empiirisessä osuudessa tutkitaan case – organisaatio, Espoon Oilersia. Empi-‎riaosuuden informaatio on kerätty haastattelemalla Espoon Oilersin työntekijää, käyttämällä ‎Espoon Oilersilta saatua lähdemateriaalia, kirjallisuuden lähteitä, internet – lähteitä sekä ‎analysoimalla kvantitatiivisen tutkimuskyselyn avulla saatuja tuloksia. Tämä tutkimuskysely ‎lähetettiin Espoon Oilersia sillä hetkellä sponsoroiville yrityksille. Tämän tutkimuskyselyn ‎vastaukset tutkittiin ja läpikäytiin käyttämällä ohjelmaa nimeltä SPSS. Edellä mainitun tapainen ‎tutkimuskysely lähetettiin myös yrityksille jotka ovat aiemmin olleet sponsorointiyhteistyössä ‎Espoon Oilersin kanssa, mutta yhteistyö on siihen hetkeen mennessä loppunut. Tämän ‎tutkimuskyselyn tulokset analysoidaan käyttämällä kvalitatiivista tutkimusmenetelmää.‎

Työn lopussa esitettävissä työn tuloksissa sekä case – osuudessa tullaan esittämään työn tulokset ‎sekä opinnäytetyön kirjoittajien omia kehitysehdotuksia jotka perustuvat monivuotiseen ‎kokemukseen case – organisaatiosta sekä työn aikana saaduista kokemuksista.‎
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste