Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Co-creating a gastronomy service : 
case: Krakow restaurant - Handelek

Młynarczyk, Katarzyna (2019)

Avaa tiedosto
Młynarczyk Katarzyna. 
Co-creating a gastronomy service. 
Case: Krakow restaurant - Handelek (21.69Mt)
Lataukset: 


Młynarczyk, Katarzyna
2019
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019102120079
Tiivistelmä
The following study concentrates on the service design process of the gastronomy concept and brand Handelek. The author’s objective is to show how co-creation can be an appropriate method of building a new service and brand in the gastronomy industry. The study delivers a co-creation framework based on theoretical research and the author’s concept of co-creation as an element of business strategy on each level during service design process. The knowledge base is focused both on service logic premises (mainly resource integration), a complete selection of design thinking tools presented in details and the author’s own interpretation of Double Diamond model, but also a comprehensive study on the co-creation phenomenon. Apart from the implementation case and presenting a whole process from research, through concept ideation, validation to implementation and further development plan, the study brings new frameworks not only for the gastronomy industry, but also for other business areas, providing a value in use. Moreover, the study brings a new value on netnography research method chosen by the author in research and data analysis (focused on digital) with an instruction and schemes to implement in other cases and different contexts. Co-creation as a main scope for business nowadays is one of the author’s most important recommendation.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste