Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Mercedes-Benzin E-sarjan toteuttetun lanseerauskampanjan purku ja analysointi

Hellgren, Valtteri; Välimäki, Markus (2011)

 
Avaa tiedosto
ONT_Hellgren_Valimaki.pdf (123.2Kt)
Lataukset: 


Hellgren, Valtteri
Välimäki, Markus
Laurea-ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201103163215
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tutkitaan Mercedeksen E-sarjan lanseerausta bränditeorioiden pohjalta. Työssä keskitytään analysoimaan materiaaleja teorioiden pohjalta. Työssä tarkastellaan Mercedeksen brändiä ja osin sen historiaa. Opinnäytetyössä käytetään Vehon muutaman avainhenkilön haastatteluja. Työ on toteutettu laadullisen tutkimuksen periaatteita noudattaen.

Työn taustoituksena on kartoitettu automarkkinoiden tilannetta. Työssä tutkitaan myös Mercedes-Benzin imagoa ja toimintaa eettisestä näkökulmasta. Työssä pohditaan kampanjaa ja tuotetta myös ympäristökysymysten, henkilöstövastuun ja sosiaalisenvastuun kannalta. Työssä perehdytään kuluttajien odotusarvoihin ja niiden täyttämiseen kyseisten arvojen täyttämiseen. Näiden kohdalla liitetään mukaan myös odotukset tuotteen turvallisuudesta
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste