Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Cultural diversity and digitalization of marketing communication : agenda for future research

Saleem, Salman (2019)

 
Avaa tiedosto
Article.pdf (411.6Kt)
Lataukset: 


Saleem, Salman
IMDA Press
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019112143469
Tiivistelmä
Drawing on cross-cultural research, the study highlights the applicability of GLOBE cultural framework for international digital marketing communication research (IDMC). The review of literature shows that we lack knowledge about what role culture plays in the use and effectiveness the of several innovative digital marketing tools, namely consumer-generated advertising (CGA), consumer-generated brand communication (CGBC), firm-created advertising, and branding in digital space. The study proposes avenues for IDMC research by embracing the role of culture, the pursuit of which would be beneficial to both academicians and managers. Lastly, the study discusses the usefulness of several research methods for IDMC research.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste