Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointikampanjan suunnittelu Nikolai Jäätelöille

Miettinen, Jatta; Huolman, Tanja (2019)

 
Avaa tiedosto
Miettinen_Jatta_Huolman_Tanja_2019_11_11.pdf (402.4Kt)
Lataukset: 


Miettinen, Jatta
Huolman, Tanja
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112823218
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointikampanjan toteutus Nikolai Jäätelöille sekä yrityksen visuaalisen ilmeen yhdistäminen painotuotteissa ja sosiaalisessa mediassa. Tarkoituksena oli suunnitella huomiota herättäviä ja visuaaliselta ilmeeltään yhteneväisiä markkinointimateriaaleja, jotka kasvattavat Nikolai Jäätelöiden myyntiä ja tunnettuutta. Tietoperustana opinnäytetyötä tehdessä käytettiin laajasti digimarkkinointiin, grafiikkaan ja viestintävälineisiin liittyvää kirjallisuutta. Lisäksi hyödynnettiin yrityksen nimen historiaa sekä yritykseltä jo löytyvää visuaalista ilmettä, joiden pohjalta markkinointikampanjaa ja visuaalista ilmettä alettiin kehittää eteenpäin.

Toiminnallisessa osuudessa paneuduttiin tehokkaaseen ja huomiota herättävään markkinointiin. Opinnäytetyössä keskityttiin markkinoinnin osalta sosiaalisen median ja painotuotteiden rooliin. Tehokas markkinointi vaatii eri viestintävälineiden vahvuuksien ja heikkouksien tuntemisen, oman kohderyhmän selvittämisen ja laadukkaaseen sisältöön panostamisen. Opinnäytetyön toiminnallisen osan tuloksena Nikolai Jäätelöille valmistui yritystä hyödyttävä kilpailija-analyysi, sosiaalisen median sisältösuunnitelma ja markkinointimateriaaleja julisteiden ja flaijereiden muodossa.

Toimivan markkinoinnin taustalla yhdistyy laadukas sisältö ja yhtenäinen visuaalinen ilme kaikissa markkinointimateriaaleissa. Onnistunut markkinointi vahvistaa haluttua brändiä ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste