Tapahtuman ruokapalveluiden asiakastutkimus
Spännäri, Tania (2019)
Spännäri, Tania
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112722755
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019112722755
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää päijäthämäläisen tapahtumajärjestäjän ruoka-palveluita sekä asiakaskokemusta. Opinnäytetyö toteutettiin kyselyllä tapahtumassa
Opinnäytetyö on määrällinen eli kvantitatiivinen tutkimus.
Aineisto kerättiin marraskuussa 2018. Aineisto koostuu 31 vastaajan vastauksesta.
Vastaajien vastaukset paljastavat, että asiakas toivoo enemmän ruokavaihtoehtoja tarjolle ja, että esimerkiksi tunnelmallisuus oli kaikkien vastaajien vastausten perusteel-la miellyttävällä tasolla. Asiakaspalvelu on vastaajien vastausten perusteella ollut hy-vää, ja maksamiseen ovat kaikki vastanneista olleet tyytyväisiä. Jatkokehitysideoita syntyi tässä opinnäytetyössä. Jatkokehitysideoina mainitaan muun muassa mainon-nan sekä ruokailu paikkojen lisääminen ja niin edelleen.
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä päijäthämäläisen tapahtumajärjestäjän kanssa.
Opinnäytetyö on määrällinen eli kvantitatiivinen tutkimus.
Aineisto kerättiin marraskuussa 2018. Aineisto koostuu 31 vastaajan vastauksesta.
Vastaajien vastaukset paljastavat, että asiakas toivoo enemmän ruokavaihtoehtoja tarjolle ja, että esimerkiksi tunnelmallisuus oli kaikkien vastaajien vastausten perusteel-la miellyttävällä tasolla. Asiakaspalvelu on vastaajien vastausten perusteella ollut hy-vää, ja maksamiseen ovat kaikki vastanneista olleet tyytyväisiä. Jatkokehitysideoita syntyi tässä opinnäytetyössä. Jatkokehitysideoina mainitaan muun muassa mainon-nan sekä ruokailu paikkojen lisääminen ja niin edelleen.
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä päijäthämäläisen tapahtumajärjestäjän kanssa.