Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Ylä-Kainuun Osuuspankin lakipalveluiden tunnettavuuden kehittäminen : Testamentti ja edunvalvontavaltuutus-infotilaisuuksien järjestäminen

Laitinen, Marjo (2019)

 
Avaa tiedosto
Laitinen_Marjo.pdf (1.433Mt)
Lataukset: 


Laitinen, Marjo
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019120825334
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni käsittelee Ylä-Kainuun Osuuspankin lakipalveluita ja niiden tunnettavuuden kehittämistä testamentti- ja edunvalvontavaltuutus-infotilaisuuksien järjestämisen kautta. Työn tavoitteena oli tuoda uudet palvelut tutuiksi asiakkaille ja sitouttaa myös sitä kautta asiakkaita pankin monipuolisiin palveluihin.
Työni oli toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyön tietoperusta rakentui asiantuntijapalveluiden markkinointiin ja palveluiden merkitykseen asiakashyödyn ja asiakaskokemuksen näkökulmasta. Työn toiminnallinen osuus keskittyi kahden tapahtuman järjestämiseen, joiden teemoina olivat edunvalvonta, edunvalvontavaltuutus ja testamentti.
Tilaisuudet järjestettiin iltatilaisuuksina Puolangalla ja Suomussalmella syyskuussa 2019. Ohjelman ja järjestelyjen onnistumista arvioitiin tilaisuuden lopussa tehdyllä palautekyselyllä. Muita onnistumisen mittareita olivat osallistujamäärät sekä lakipalveluiden ajanvarauksien muutokset kuukausi ennen ja kuukausi tapahtuman jälkeen.
Tilaisuuksien onnistuminen konkretisoitui suurena osallistujamääränä ja kasvaneina asiakasyhteydenottopyyntöinä. Myös lakipalveluiden ajanvaraukset kasvoivat huomattavasti. Tilaisuuksien jälkeen kerätyt palautekyselyt olivat tuloksiltaan erittäin hyviä, mutta myös kehitettävää löytyi. Kokonaisuudessaan onnistuneet tapahtumat hyödyttivät sekä pankkia että asiakkaita ja ne loivat pohjan jatkossa pankin lakipalveluiden tunnettavuuden kehittymiselle. Myös asiakkaat ovat toivoneet uusien tilaisuuksien järjestämistä ja pankki haluaakin vastata asiakkaiden toiveisiin mahdollisuuksien mukaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste