Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma uimakoululle: Case: PINNALLA

Haataja, Heidi (2019)

 
Avaa tiedosto
Haataja_Heidi.pdf (759.6Kt)
Lataukset: 


Haataja, Heidi
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121226281
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma lahtelaiselle PINNALLA-uimakoululle. Markkinointisuunnitelman päämääränä on yrityksen sosiaalisen median sisältöjen monipuolistaminen sekä kohderyhmän tavoittaminen ja sitouttaminen.


Opinnäytetyö koostuu teoriaosuudesta sekä toiminnallisesta kehittämisosuudesta. Teoriaosuudessa käsitellään sosiaalista mediaa yleisesti, sen käyttöä Suomessa sekä sen hyötyjä ja mahdollisuuksia pienyrityksille. Lisäksi teoriaosuudessa käydään läpi sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelua ja onnistuneen sisältöstrategian vaiheita. Työn toiminnallisessa osuudessa esitellään yritykselle tehty sosiaalisen median markkinointisuunnitelma sekä suunnitelman yhteydessä yrityksen Facebook-sivulla tehdyt sisältökokeilut. Lopuksi käydään läpi kokeilujen tulokset ja analysoidaan niiden toimivuutta yrityksen kohderyhmien tavoittamisessa ja sitouttamisessa.


Työn tulokset osoittavat, että suunnitelmallisuus ja tavoitteellisuus ovat tärkeässä roolissa onnistuneiden ja monipuolisten sisältöjen luomisessa, mutta yhdistämällä suunnitelmaan myös ketterän markkinoin elementtejä kokeilujen muodossa voidaan saada nopeaa tietoa sisältöjen toimivuudesta kohderyhmän tavoittamiseksi ja sitouttamiseksi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste