Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median strategia yritykselle

Rintala, Satu (2019)

 
Avaa tiedosto
OpinnäytetyöRintalaSatu.pdf (1.194Mt)
Lataukset: 


Rintala, Satu
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121326592
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa yhteistyökumppaniyritykselle sosiaalisen median strategia, jonka avulla yritys pystyy jatkossa hyödyntämään sosiaalista mediaa markkinoinnissaan monipuolisemmin ja tehokkaammin. Yhteistyökumppaniyrityksenä toimi suomalainen pääkaupunkiseudulla toimiva mikroyritys. Tavoitteena oli perehtyä yritykselle tärkeimpiin sosiaalisen median kanaviin ja niissä markkinointiin, ja syventyä etenkin Instagram-markkinointiin.

Opinnäytetyö oli yhteistyökumppaniyritykselle erittäin ajankohtainen, sillä markkinointi sosiaalisessa mediassa yleistyy yritysten käytössä jatkuvasti. Sosiaalisesta mediasta on tullut myös osa ihmisten arkea, jonka vuoksi yritysten on entistä helpompaa tavoittaa sitä kautta omat kohderyhmänsä.

Opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena tutkimuksena, joten se koostuu tietoperustasta ja toi-minnallisesta osuudesta. Tietoperustassa perehdyttiin sosiaalisen median markkinointiin yrityksissä sekä sosiaalisen median strategiaan ja sen luomiseen. Opinnäytetyön tuotoksesta, eli sosiaalisen median strategian luomisesta yhteistyökumppaniyritykselle, kerrotaan vaihe vaiheelta ja perehdytään myös sen keskeisimpiin tuloksiin.

Sosiaalisen median strategian avulla yhteistyökumppaniyritys pystyy tulevaisuudessa kehittämään sosiaalisen median markkinointiaan tavoitteellisemmaksi, johdonmukaisemmaksi ja tehokkaammaksi. Teoreettista tietoperustaa pystyvät hyödyntämään myös muut sosiaalisen median markkinointiaan aloittavat yritykset.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste