Verkkosivujen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmällä : case: Manial Finans
Salonaho, Niklas (2019)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121727076
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2019121727076
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa verkkosivusto Oy Manial Finans AB:lle käyttäen WordPress-sisällönhallintajärjestelmää. Manial Finans on pieni liiketeollinen toimitilavälittäjä, jonka toimipiste sijaitsee Helsingissä. Tavoitteeksi asetettiin responsiivinen verkkosivusto yhteydenottolomakkeella. Lisäksi tuli suunnitella logo, joka toteutettiin Gimp-kuvankäsittelyohjelmalla.
WordPress-sisällönhallintajärjestelmä on maailman suosituin julkaisualusta. Sisällönhallintajärjestelmien käyttö on lisääntynyt paljon viime aikoina. Projektissa käytetään valmista teemaa ja lisäosia, jotka nopeuttavat projektin etenemistä.
Projekti toteutetaan ketterällä menetelmällä tiiviissä yhteystyössä yrityksen johdon kanssa. Verkkosivujen suunnittelussa käytetään benchmarking-menetelmää. Tuloksena syntyi yritykselle uusi logo ja tavoitteen mukaiset verkkosivut sovitussa aikataulussa.
Verkkosivut tuovat yritykselle lisäarvoa markkinoinnin ja viestinnän edistämisen kautta. Nämä puolestaan lisäävät yrityksen liikevaihtoa, parantavat informaation saatavuutta ja houkuttelevat uusia asiakkaita. Logo puolestaan parantaa yrityksen uskottavuutta ja vahvistaa brändiä.
WordPress-sisällönhallintajärjestelmä on maailman suosituin julkaisualusta. Sisällönhallintajärjestelmien käyttö on lisääntynyt paljon viime aikoina. Projektissa käytetään valmista teemaa ja lisäosia, jotka nopeuttavat projektin etenemistä.
Projekti toteutetaan ketterällä menetelmällä tiiviissä yhteystyössä yrityksen johdon kanssa. Verkkosivujen suunnittelussa käytetään benchmarking-menetelmää. Tuloksena syntyi yritykselle uusi logo ja tavoitteen mukaiset verkkosivut sovitussa aikataulussa.
Verkkosivut tuovat yritykselle lisäarvoa markkinoinnin ja viestinnän edistämisen kautta. Nämä puolestaan lisäävät yrityksen liikevaihtoa, parantavat informaation saatavuutta ja houkuttelevat uusia asiakkaita. Logo puolestaan parantaa yrityksen uskottavuutta ja vahvistaa brändiä.