Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sivukkaan lanseerauksen markkinointimateriaalien suunnittelu

Metso, Mari (2011)

 
Avaa tiedosto
Sivukas.pdf (10.96Mt)
Lataukset: 


Metso, Mari
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105218989
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointimateriaalien suunnittelu uuden oppimista ja opettamista helpottavan tuotteen, Sivukkaan lanseeraukseen. Markkinointimateriaalien ohella oli suunniteltava Sivukkaalle brändi sekä koota graafinen ohjeisto, joka toimii ohjeena jatkossa myös muille Sivukkaan brändin kanssa työskenteleville. Markki-nointimateriaalien tarkoituksena oli palvella asiakkaan tarpeita Sivukkaan markki-noinnissa, sekä tavoittaa määritellyt kohderyhmät.
Tuote ja sen ominaisuudet sekä valitut kohderyhmät vaikuttivat siihen, millainen brändi tuotteelle tuli rakentaa. Brändin avulla myös määriteltiin, millainen imago tuot-teesta haluttiin syntyvän kohderyhmien mielissä. Visuaalisella viestinnällä oli tarkoitus viestittää kaikki oleellinen informaatio kohdennetusti valituille kohderyhmille markkinointimateriaalien avulla. Kaikkien suunniteltujen materiaalien tuli vahvasti ilmentää tuotteen brändiä ja design management -ajattelu auttoi brändin visuaalisen identiteetin pitämisen yhtenäisenä kaikissa tuotteen viestintämateriaaleissa.
Opinnäytetyön tuloksena Sivukkaalle suunniteltiin markkinointimateriaalit, joiden avulla sen lanseeraus voidaan toteuttaa keväällä 2011. Suunnitellut markkinointimate-riaalit määriteltiin yhdessä asiakkaan kanssa vastaamaan lanseerauksen konkreettisia tarpeita, kuten valittuja markkinointikanavia, joita tullaan käyttämään. Opinnäytetyön tuotokset helpottavat ja mahdollistavat myös jatkossa Sivukkaan markkinoinnin kehit-tämistä liiketoiminnan laajentuessa ja kehittyessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste