Näytä suppeat kuvailutiedot

Internet-markkinointi ja verkkokaupan kehittämisen keinot Case: Ecodeal

Qvickström, Fanny (2011)

dc.contributor.authorQvickström, Fanny
dc.date.accessioned2011-06-07T07:05:42Z
dc.date.available2011-06-07T07:05:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2011052910165
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/31695
dc.description.abstractTässä opinnäytetyössä käsitellään Internet-markkinointia teoriassa sekä käytännössä. Opinnäytetyön työelämäkumppanina on verkkokauppa Ecodeal. Verkkokauppa on keskittynyt luonnollisten ja ekologisten tuotteiden myyntiin. Ecodeal pyrkii kehittymään kannattavammaksi verkkokaupaksi saamalla lisää näkyvyyttä ja tuottamalla tätä kautta lisää myyntiä. Opinnäytetyössä esitetään kehitysehdotuksia Ecodealin kannattavuuden parantamiseksi. Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään Internet-markkinointia yleisesti. Internet-markkinoinnin tärkeimpiä osia ovat yrityksen asiakkaille suunnattu sisältö, sisällön löydettävyys ja potentiaalisten asiakkaiden kääntäminen tulokseksi. Kuten markkinointia yleensä, myös Internet-markkinointia tulee seurata. Internetissä tapahtuvia markkinointitoimenpiteitä on helppo mitata web-analytiikan avulla. Web-analytiikka on Internet-sivuston markkinointitiedon keräämistä, mittaamista ja analysointia. Teoriaosuuden lopuksi kootaan yhteen hyvän verkkokaupan ominaisuuksia. Opinnäytetyössä esitetään verkkokaupalle kehitysehdotuksia sen ulkoasuun, rakenteeseen, sisältöön ja sivuston liikenteeseen liittyen. Kehitysehdotukset pohjautuvat opinnäytetyön teoriaosuuteen sekä web-analytiikkatyökalu Google Analytics -mittauksiin. Työssä käsitellään myös verkkokaupan kansainvälisyyttä. Ecodealillä on hyvät mahdollisuudet kehittyä kannattavammaksi, sillä verkkokauppa on kasvussa. Merkittävin markkinointiponnistus Ecodealin kannalta olisi blogin liittäminen sivuston yhteyteen. Blogi voisi olla kaupan oma tai ulkopuolisen ylläpitämä blogi, jonka kanssa Ecodeal toimisi yhteistyössä.fi
dc.description.abstractInternet marketing and the ways of improving an online store In this thesis Internet marketing is discussed in theory and in practice. This thesis is made in association with online store Ecodeal. Ecodeal is focused on selling natural and ecological products. It aims to become more profitable by getting more visibility and thus generating more sales. In the thesis development proposals are made to improve the profitability of Ecodeal. The theory section addresses internet marketing in general. The most important elements of Internet marketing are content targeted for the company's customers, the findability of the content and converting potential customers into profit. As marketing in general, Internet marketing should also be monitored. Marketing efforts at the Internet are easy to measure by using web analytics. Web analytics is a way of collect-ing, measuring and analyzing website’s marketing data. Finally in the theory section good online store features are brought together. In the thesis development proposals are made concerning the design, structure, content and site traffic of the online store. The development proposals are based on the theoretical contribution as well as web analytics provided by Google Analytics tool. The thesis also addresses the internationality of the online store. Ecodeal has a good chance of becoming more profitable since e-commerce is growing. The most important marketing effort for Ecodeal would be to affiliate a blog into their site. Blog could be Ecodeal’s own or a blog maintained by an outsider, whom Ecodeal would collaborate with.en
dc.language.isofin
dc.publisherLaurea-ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleInternet-markkinointi ja verkkokaupan kehittämisen keinot Case: Ecodealfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/262
dc.organizationLaurea-ammattikorkeakoulu
dc.subject.ysaverkkokauppa
dc.subject.ysadigitaalinen markkinointi
dc.subject.ysaweb-analytiikka
dc.subject.ysaEcodeal
dc.subject.ysaInternet
dc.subject.ysamarkkinointi
dc.contributor.organizationLaurea-ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordInternet-markkinointi
dc.subject.keywordverkkokauppa
dc.subject.keywordweb-analytiikka
dc.subject.keywordblogi
dc.subject.degreeprogramfi=Kauneudenhoitoala|sv=Skönhetsbranschen|en=Beauty and Cosmetics|
dc.subject.disciplineKauneudenhoitoalan koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot