Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Enelux Oy:n Lampputori verkkokaupan lansee‎raussuunnitelma ‎

Kurki, Pekka (2011)

 
Avaa tiedosto
Kurki_Pekka.pdf (141.0Kt)
Lataukset: 


Kurki, Pekka
Laurea-ammattikorkeakoulu
2011
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060611070
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Enelux Oy, joka on vuonna 2008 perustettu järvenpääläinen ‎perheyritys. Enelux Oy:n toimialana on ilmalämpöpumppujen ja energiansäästölamppujen myynti. ‎Liiketoimintansa alussa Enelux Oy on keskittynyt ilmalämpöpumppujen myyntiin, jatkossa yritys ‎haluaisi panostaa yrityksen verkkokaupan Lampputorin toiminnan kehittämiseen.‎

Opinnäytetyön aiheena on lanseeraussuunnitelma Enelux Oy:n Lampputori verkkokaupalle. ‎Lanseeraukseen päädyttiin, vaikka verkkokauppa on ollut toiminnassa vuodesta 2008 asti, koska ‎verkkokaupan markkinointi on ollut lähes olematonta. Lanseeraussuunnitelma on hyvä työkalu ‎yritykselle myynnin ja tunnettavuuden kasvattamiseen.‎

Opinnäytetyön teoreettisena viitekehyksenä käytettiin markkinoinnin ja lanseerauksen kirjallisuutta. Teoreettisen viitekehyksen markkinointiosiossa käsitellään markkinointia käsitteenä, ‎markkinointikanavia sekä internet- ja lehtimainontaa. Lanseerausosiossa käsitellään lanseerausta ‎käsitteenä sekä lanseerausprosessia kohdistuen lanseeraussuunnitelmaan. Työn toiminnallinen osio ‎eli lanseeraussuunnitelma laadittiin työn teoreettisen viitekehyksen avulla.‎

Työn tavoitteena on tehdä Enelux Oy:n Lampputori verkkokaupalle onnistunut ja toimiva lan‎seeraussuunnitelma, joka tuottaa toteutuessaan yritykselle lisäarvoa ja kasvattaa Lampputori ‎verkkokaupan myyntiä ja tunnettavuutta.‎

Opinnäytetyön tuloksena on Enelux Oy:n verkkokauppa Lampputorille suunniteltu valmis ja ‎toimiva lanseeraussuunnitelma, jota yritys voi käyttää toimintansa kehittämiseen tulevaisuudessa.‎
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste