Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Hostellille

Ylikoski, Linda (2020)

 
Avaa tiedosto
Markkinointisuunnitelma Hostellille .pdf (538.3Kt)
Lataukset: 


Ylikoski, Linda
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202004155057
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena kehitysprojektina Keravan Kaupungille, joka avaa uuden hostellin kaupungin keskustaan vuoden 2021 aikana. Toiminnallisen kehitysprojektin tavoitteena on löytää ja kehittää toimivia keinoja hostellin markkinointiin ja näkyvyyden lisäämiseen. Tarkoituksena on saada luotua näistä keinoista markkinointisuunnitelma, joka annetaan toimeksiantajalle hyödynnettäväksi sellaisenaan. Suunnitelma pitää sisällään myös vuosikellon, joka helpottaa tärkeiden tapahtumien ja päivien huomiointia markkinointia suunnitellessa.

Koska kyseessä on markkinointisuunnitelma hostellille, on käsitteiden keskiössä näin ollen hostellit, markkinointi sekä markkinointiin tiiviisti liittyvä markkinointisuunnitelma. Näistä käsitteistä etsittiin tietoa aiheeseen liittyvästä kirjallisuudesta, sähköisistä artikkeleista sekä haastateltiin asiantuntijaa. Myös erilaisista suunnitelmaprosesseista löytyi aineistoa ja näistä prosesseista valittiin tähän työhön sopiva.

Markkinointisuunnitelmassa analysoitiin tulevaa yritystä, sen ympäristöä ja kilpailijoita. Analysoinnissa hyödynnettiin aikaisemman projektin tietoja ja päivitettiin niitä, jos tarvetta oli. Suunnitelmaan luotiin vuosikello, jonka mukaan markkinointia on helpompi aikatauluttaa. Suunnitelman tarkoituksena on saada markkinointi alkuun, ja siksi tavoitteet pohjautuvat tutkimuksesta saatuihin tietoihin muista samantyyppisistä hostelleista pääkaupunkiseudulla. Markkinointisuunnitelmaa ja siinä olevaa vuosikelloa voi hyödyntää uusien tavoitteiden sekä aikataulun määrittämiseen tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste