Hahmojen suunnittelu rytmipeliin
Kumpumäki, Henna (2020)
Kumpumäki, Henna
2020
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005088022
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005088022
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on hahmojen suunnittelu rytmipelikonseptiin. Työn toiminnalliseen osuuteen kuuluu jokaisen neljän hahmon suunnittelu ja piirtäminen sekä itse pelikonseptin alustava suunnittelu. Tavoitteena on luoda miellyttävä hahmoista koostuva kokonaisuus, joka sopisi pelikonseptin genreen.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käyn lähteiden avulla läpi rytmipelien taustaa ja historiaa sekä hahmosuunnittelua. Hahmosuunittelun teoriassa paino on rytmipelien hahmojen ominaispiirteissä. Työ on koostettu internet-lähteistä, kuten asiantuntevista blogeista ja internet-sivuista.
Opinnäytetyön teoriaosuudessa käyn lähteiden avulla läpi rytmipelien taustaa ja historiaa sekä hahmosuunnittelua. Hahmosuunittelun teoriassa paino on rytmipelien hahmojen ominaispiirteissä. Työ on koostettu internet-lähteistä, kuten asiantuntevista blogeista ja internet-sivuista.