Brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla : Case Konekarjut Oy
Sysmäläinen, Laura (2020)
Sysmäläinen, Laura
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020053015512
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020053015512
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli toimeksiantajayrityksen brändin kehittäminen digimarkkinoinnin avulla. Laajasta aiheesta rajattiin opinnäytetyön toiminnalliseksi osuudeksi verkkosivujen päivittäminen/kehittäminen ja Facebook-sivujen päivityssuunnitelman laatiminen.
Työn teoriaosuudessa käsitellään brändiä ja digimarkkinointia, sekä ideointimenetelmiä brainstormia ja benchmarkingia.
Toimeksiantajayrityksen verkkosivut ovat olleet keskeneräiset jo monta vuotta. Verkkosivut ovat erittäin tärkeä osa yrityksen toimintaa ja brändiä, joten verkkosivujen luominen oli toimeksiantajalle tärkeää.
Verkkosivujen tulee olla selkeät, toimivat ja modernit ja tietenkin myös visuaalisesti miellyttävät.
Opinnäytetyössä käydään läpi, kuinka verkkosivujen kehittäminen eteni vaihe vaiheelta. Verkkosivujen luontiin käytettiin WorldPress verkkosivujen luontialustaa.
Lopputuloksena syntyi toimeksiantajayritykselle verkkosivut ja Facebookin päivityssuunnitelma.
Työn teoriaosuudessa käsitellään brändiä ja digimarkkinointia, sekä ideointimenetelmiä brainstormia ja benchmarkingia.
Toimeksiantajayrityksen verkkosivut ovat olleet keskeneräiset jo monta vuotta. Verkkosivut ovat erittäin tärkeä osa yrityksen toimintaa ja brändiä, joten verkkosivujen luominen oli toimeksiantajalle tärkeää.
Verkkosivujen tulee olla selkeät, toimivat ja modernit ja tietenkin myös visuaalisesti miellyttävät.
Opinnäytetyössä käydään läpi, kuinka verkkosivujen kehittäminen eteni vaihe vaiheelta. Verkkosivujen luontiin käytettiin WorldPress verkkosivujen luontialustaa.
Lopputuloksena syntyi toimeksiantajayritykselle verkkosivut ja Facebookin päivityssuunnitelma.