Sisäinen markkinoinnin ja sisäisen viestinnän tilan selvittäminen ja kehittäminen Imagon-konsernissa
Kemppainen, Samuli; Rönkkö, Heidi (2020)
Kemppainen, Samuli
Rönkkö, Heidi
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060216366
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060216366
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kohdeyrityksen sisäisen markkinoinnin ja sisäisen viestinnän tila kyselytutkimusmenetelmää hyödyntäen, ja kartoittaa tarvittavat kehitystoimenpiteet. Kohdeyrityksenä oli liikepaikkamainonnan alalla toimiva suomalainen yritys, joka valmistaa ja myy valomainos- ja sisämiljöötuotteita sekä opasteita. Yrityksen liiketoiminta on projektiliiketoimintaa, jossa prosessien mukainen toimintamalli ja sujuvat yhteistyö- ja viestintätaidot ovat merkittäviä tekijöitä yrityksen toiminnassa.