Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sisältömarkkinointi ja sen implementointi Instagramissa muotibrändeille

Pusa, Eveliina (2020)

 
Avaa tiedosto
Sisältömarkkinointi ja sen implementointi Instagramissa muotibrändeille.pdf (1.013Mt)
Lataukset: 


Pusa, Eveliina
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060316630
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö analysoi sisältömarkkinoinnin tärkeyttä Instagramissa liikevaihdon, bränditietoisuuden ja asiakas uskollisuuden kasvattamiseksi. Opinnäytetyö tarjoaa tilastotietoa yritys X:n asiakaskunnasta ja asiakaskäyttäytymisestä Instagramissa antaen näyttöä siitä, kuinka sisältömarkkinoinnin teoriapohjaa voidaan implementoida yritys X:n Instagramin markkinointistrategiaan, käyttäen Instagramia täyden potentiaalinsa mukaisesti.
Aluksi opinnäytetyö kattaa yleistietoa sosiaalisesta mediasta, Instagramista ja niiden synnystä. Tämän jälkeen opinnäytetyö avaa sisältömarkkinoinnin määritelmän ja tarkoituksen ja ideaalin toteutuksen. Sisältömarkkinoinnin määritelmän jälkeen opinnäytetyö käsittelee keskeisiä sisältömarkkinointistrategioita keskittyen siihen, kuinka sisältömarkkinoinnilla voi kasvattaa brändin ja asiakkaan välistä suhdetta ja mitä vaikutuksia kyseisellä suhteella on. Yritys X:n kohde asiakaskunta käyttää päivittäin suuren osan ajastaan sosiaalisen median parissa, vain tylsyyden vuoksi. Siksi brändeille on äärimmäisen tärkeää olla aktiivisia juuri siellä, missä kohde asiakaskunta on ja käyttää hyväkseen laajaa seuraajamäärää, implementoiden sisältömarkkinoinnin strategioita, joita tämä opinnäytetyö tarjoaa.
 
This paper critically analyzes the importance of content marketing on Instagram in order to increase sales, brand awareness and customer loyalty. This paper provides statistical information about Company X’s customer base and customer behavior, providing insights on how content marketing could be implemented in its Instagram marketing strategy, and developing its social media marketing strategy on Instagram to realize its full potential.
Firstly, this paper covers some background information about social media and Instagram. This is followed by the definitions and theories of content marketing. After this, the paper discusses central marketing activities, focusing on how content marketing could increase brand loyalty, the relationship between the brand and the customer and what effects this could have.
Company X’s target group spends a substantial number of hours on social media daily. The reason for this is boredom and the need for entertainment. It is therefore important for a brand to be active where its target group is and take advantage of the vast existing follower base it already has, using relevant content marketing strategies provided in this paper.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste