Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

AR-markkinointikampanjan suunnitelma pienyritykselle

Hartikainen, Emma; Laitinen, Ville (2020)

 
Avaa tiedosto
Hartikainen_Emma_Laitinen_Ville_2020_06_05.pdf (1.833Mt)
Lataukset: 


Hartikainen, Emma
Laitinen, Ville
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060517389
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, kuinka lisättyä todellisuutta voitaisiin hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytetyön tietotoperusta käsittelee markkinointikampanjan perusteita ja videomarkkinointia. Lisäksi perehdytään siihen, mitä lisätty todellisuus on ja miten sitä voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa.

Opinnäytetyön toiminnallisessa osassa suunnittelemme toimeksiantajallemme markkinointikampanjan, joka hyödyntäisi lisättyä todellisuutta. Kampanjan päätuotteita ovat kolme mainosvideota, jotka suunnittelimme ja toteutimme toimeksiannossamme. Opinnäytetyössämme kuvaamme videoiden suunnittelu-, kuvaus- ja jälkituotantovaiheet. Työstä selviää, kuinka videot saatiin toimimaan osana lisättyä todellisuutta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste