Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yritysbrändin vaikutus kuluttajan ostopäätökseen

Muurinen, Samuli; Santala, Janne (2020)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö (2) (1).pdf (732.7Kt)
Lataukset: 


Muurinen, Samuli
Santala, Janne
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020061218468
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään brändiä sekä ostokäyttäytymistä, jotka ovat tutkimuksen keskeiset käsitteet. Tarkoitus on kertoa lukijalle, että miten vahva yritysbrändi rakennetaan yritykselle ja millaisia vaikutuksia sillä on yrityksen liiketoiminnan kannalta. Lukijalle selviää, että millaisen kilpailuedun markkinoilla vahva yritysbrändi luo yritykselle. Ostokäyttäytymistä tutkitaan perinpohjaisesti siten, että kerromme tässä tutkimuksessa, että mistä tekijöistä se muodostuu ihmisillä sekä millä tavoin kuluttajan ostopäätösprosessi rakentuu. Case-yrityksen työssä perehdytään tarkemmin tutkittavaan ilmiöön, jossa tarkastellaan yritysbrändin vaikutusta kuluttajan ostopäätökseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste