Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä

Kovanen, Sini (2020)

Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_KovanenSini_Instagramin rooli brändinrakennuksessa.pdf (1.161Mt)
Lataukset: 


Kovanen, Sini
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020102821740
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, mutta samalla se on avannut paljon uusia mahdollisuuksia erityisesti pienien yritysten kasvuun ja brändinrakennukseen. Opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli saada tietoa sosiaalisen median kanavista erityisesti Instagramista ja miten se vaikutti pienten yritysten brändinrakennukseen. Opinnäytetyöllä pyrittiin selvittämään, miten kohdeyritykset käyttivät Instagramia brändinrakennuksessa, sekä mitä mahdollisuuksia pienet kosmetiikkayritykset näkivät Instagram-markkinoinnissa tulevaisuudessa.

Johtopäätöksenä todettiin, että brändinrakennuksessa Instagramissa keskeistä oli tavoitteelli- nen suunnitelmallisuus, sekä visuaaliset elementit. Vallitsevat trendit, kuten ekologisuus ja eettisyys vaikuttivat paljon ihmisten ostopäätöksiin myös kosmetiikka-alalla, ja kuluttajien ostokäyttäytymisen todettiin muuttuvan alati. Sosiaalisen median kanavien ja Instagramin tär- keyttä sekä nyt että tulevaisuudessa korostettiin ja digimarkkinoinnin osaamisen ennustettiin olevan tulevaisuuden työllistymisen ja brändien menestymisen takeena.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste