Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Analyzing & optimizing a small-scale e-commerce website : case company : Kipfashion

Gyamera, Josephine; Jah, Sede Isaiah Kodjo (2020)

 
Avaa tiedosto
ANALYZING & OPTIMIZING A SMALL-SCALE E-COMMERCE WEBSITE. CASE COMPANY: KIPFASHION (10.37Mt)
Lataukset: 


Gyamera, Josephine
Jah, Sede Isaiah Kodjo
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020112424076
Tiivistelmä
Online businesses need to optimize their website as recent technology keeps evolving now and then. Adopting the factors that can help in keeping up with this pace is important in increasing the conversion rate. The main purpose of this thesis is to optimize the website of Kipfashion, the case company while looking into other areas that affect the conversion rate.

The thesis consists of two main parts thus, theoretical background and empirical part of the research. The theoretical part of the thesis evaluates and analyses the evolution of e-commerce and WordPress to give more insight into how e-commerce has advanced over the years. Also, this part of the thesis examines Conversion Rate Optimization and methods that affect it. This includes the use of analytical tools such as Google, Facebook, and Pinterest analytics to evaluate the performance of the business throughout the research.

The study results reveal the different strategies to adapt due to the several factors that affect the success of the business (maximizing conversion rate). These factors include website performance, user experience, visibility of search engines, and presence on social media platforms. From this study, it was discovered that optimizing an online business is a habit that must be adopted to successfully increase conversion rate.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste