Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle

Ronkainen, Marika (2020)

 
Avaa tiedosto
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle (594.7Kt)
Lataukset: 


Ronkainen, Marika
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120225617
Tiivistelmä
Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä tutkittiin ensimmäisen kerran opinnäytetyöprosessissa.
Opinnäytetyön teoriat koostuvat asiakastyytyväisyydestä sekä sen tutkimisesta, asiakaskokemuksesta ja asiakaslähtöisyydestä. Niissä käydään läpi vaiheittain muun muassa kuinka asiakaskokemusta voidaan parantaa sekä kuinka voi toimia asiakaslähtöisemmin. Asiakastyytyväisyyskyselyä luodessa teoriana toimi erilaiset lähteet, joissa käytiin läpi tutkimusprosessia sekä sen toteuttamista. Empiirisessä osiossa toteutettiin kysely, joka luotiin sähköisesti Google Forms -sivulla kesäkuussa vuonna 2020 ja julkaistiin Petäjälammen Herkun Facebook -tilillä. Kysely oli julkisena heinäkuun loppuun asti ja vastauksia saatiin 116 kappaletta. Jotta tavoitettu määrä (100 kappaletta) täyttyi, kaikkien vastanneiden sekä yhteystiedon jättäneiden kesken arvottiin 40 euron lahjakortti.
Tutkimustuloksien mukaan asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä nykyiseen kahvilan toimintaan, vähäisiä asioita lukuun ottamatta. Vastanneilla oli mahdollisuus jättää avoimia kommentteja, joiden avulla voidaan kehittää kahvilan toimintaa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste