Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena : Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa

Seppälä, Meri (2020)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö, Markkinointisuunnitelma verkkomyynnin kasvattamisen tukena. Case: Koruliike Romeo&Julian verkkokauppa (945.0Kt)
Lataukset: 


Seppälä, Meri
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120326042
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma vuosikellon muodossa asiakasyritys Koruliike Romeo&Julialle lokakuu 2020 ja joulukuu 2021 väliselle ajalle. Asiakasyrityksen tavoitteena on kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja yrityksen verkkonäkyvyyttä markkinointisuunnitelman toimenpiteiden avulla.

Projekti oli työelämäpainotteinen. Työ koostuu kahdesta osasta, teoreettisesta ja toiminnallisesta vaiheesta. Teoreettinen osuus koostuu lähtökohta-analyysien teosta ja markkinoinnin suunnitteluvaiheesta. Toiminnallisessa osuudessa laadittiin markkinointisuunnitelman vuosikello. Lähtökohta-analyysien ja asiakasyrittäjän haastattelujen pohjalta markkinointisuunnitelmaan valittiin viisi pääteemaa, joiden avulla yrityksen myynti-ja verkkonäkyvyystavoitteisiin pyritään pääsemään vuoden 2021 loppuun mennessä. Näiksi pääteemoiksi valikoitui asiakasyrityksen näkökulmasta kannattavat vaihtoehdot vaikuttaja-ja sisältömarkkinoinnista, kanta-asiakasohjelman uudelleenlanseeraaminen sekä kehityskohteet yrityksen nykyiseen digimarkkinointiin ja verkkokaupan ominaisuuksiin liittyen. Varsinainen markkinointisuunnitelman vuosikello on salainen yrityksen liikesalaisuuksien vuoksi.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste