Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakaskokemus käytettyjen ajoneuvojen kaupassa

Kalliokoski, Henna (2020)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Kalliokoski_Henna.pdf (1.217Mt)
Lataukset: 


Kalliokoski, Henna
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120426260
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta ja sen muodostumista käytettyjen ajoneuvojen kaupassa. Työ tehtiin toimeksiantona MJP Motorsille. Työn tavoitteena oli selvittää asiakaskokemuksen nykytila toimeksiantoyrityksessä, jotta toimintaa voidaan tulevaisuudessa kehittää. Lisäksi tarkoituksena oli esittää tutkimustulosten perusteella kehitys- ja parannusehdotuksia toimeksiantoyritykselle asiakaskokemuksen parantamiseksi. Teoriaosuudessa käsitellään asiakaskokemuksen määritelmää ja muodostumista, sekä erilaisia asiakkuuksia. Lisäksi teoriaosuudessa käsitellään palvelupolkua, jonka osista kokonaisvaltainen asiakaskokemus muodostuu. Työn empiirisessä osuudessa tutkimus toteutettiin puolistrukturoituna haastatteluna toimeksiantoyrityksen asiakkaiden kokemuksista ja tyytyväisyydestä palvelukokemusta kohtaan. Opinnäytetyö ja siihen sisältyvä tutkimus toteutettiin kesän ja syksyn 2020 aikana. Tutkimuksen tulokset osoittavat, että asiakaskokemuksella on merkittävä rooli käytettyjen ajoneuvojen kaupassa. Luottamus myyjään koettiin merkittäväksi tekijäksi, varsinkin niissä tilanteissa, joissa asiakkaalla ei itsellään ole osaamista ajoneuvoista. Tutkimuksen aikaansaannoksena MJP Motorsilla jatketaan asiakaskokemuksen seurantaa myös tulevaisuudessa. Seurannan lisäksi toimeksiantoyrityksessä kiinnitetään erityistä huomiota luottamuksen herättämiseen markkinoinnissa ja etsitään uusia keinoja asiakkaiden odotusten ylittämiseen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste