Mikä myy ja mikä ei?
Luoma, Marko (2020)
Luoma, Marko
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120626415
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120626415
Tiivistelmä
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena tarkastellaan Stark Mukkulan myymälän valikoimaa, tarkem-min sen heikosti myyviä tuotteita.
Tutkimustavat olivat data-analyysi ja ryhmähaastattelu. Data-analyysi osassa käsitel-tiin Excel-dataa, jota muokattiin ja josta tehtiin koonteja.
Ryhmähaastattelussa haastateltiin kolmea myyjää. Haastattelun aiheena oli Stark Mukkulan myymälän tuotevalikoima. Haastattelussa kartoitettiin tuotevalikoiman hei-kosti myyviä ja rakennusammattilaisten kaipaamia tuotteita.
Tutkimuksessa selvisi tietyn euromäärän alle myyvät tuotteet ja tuotteita, joita toimek-siantaja voisi harkita lisäävänsä valikoimaansa.
Opinnäytetyön aiheena tarkastellaan Stark Mukkulan myymälän valikoimaa, tarkem-min sen heikosti myyviä tuotteita.
Tutkimustavat olivat data-analyysi ja ryhmähaastattelu. Data-analyysi osassa käsitel-tiin Excel-dataa, jota muokattiin ja josta tehtiin koonteja.
Ryhmähaastattelussa haastateltiin kolmea myyjää. Haastattelun aiheena oli Stark Mukkulan myymälän tuotevalikoima. Haastattelussa kartoitettiin tuotevalikoiman hei-kosti myyviä ja rakennusammattilaisten kaipaamia tuotteita.
Tutkimuksessa selvisi tietyn euromäärän alle myyvät tuotteet ja tuotteita, joita toimek-siantaja voisi harkita lisäävänsä valikoimaansa.