Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

A Market Expansion Research for F&B Distribution Agents in Ho Chi Minh city, Vietnam: Importing Valio Oddly Good® through Brand Image

Phan, Tien (2020)

 
Avaa tiedosto
Phan_Tien.pdf (793.9Kt)
Lataukset: 


Phan, Tien
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121728837
Tiivistelmä
In a highly competitive business environment, customers’ evaluation of the brand image of the product (Valio Oddly Good®) is critical for food and beverages (F&B) firms’ survival. While there are numerous studies on brand image, very few have investigated the relationship between brand image and consumers’ purchase intentions at F&B agents in Ho Chi Minh city, Vietnam. Therefore, this study aims to provide additional insight into the relationship between brand image and consumers’ purchase intention by investigating the brand image dimensions in the F&B industry and to identify the extent each brand image attributes in relation to consumers’ purchase intentions, as perceived by Vietnamese customers.

A set of questionnaire examining the attributes of brand image and purchase intentions was developed. The data was collected through a survey completed by 269 respondents. Demographic analysis and reliability analysis were employed to analyze the data. F&B agent operators need to pay more attention to delivering consistent and dependable product packaging, promotion, and improve customer's knowledge of the new product (non-dairy drinks) in the Vietnamese F&B market. Customers are also attracted to new products imported from Finland, providing media promotion, practicing accurate guest needs, and delivering great products.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste