Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin hyödyntäminen yrityksessä : Digimarkkinointi opas

Turppo, Mikko (2020)

 
Avaa tiedosto
Mikko Turppo - Opinnäytetyö - LAB.pdf (1.084Mt)
Lataukset: 


Turppo, Mikko
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202101081110
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia digitaalista markkinointia ja miten sitä voidaan hyödyntää yrityksissä. Työn tavoitteena oli nostaa esiin yrityksille tärkeitä markkinointikanavia ja strategisia toimia. Lisäksi tavoitteena oli tuottaa digimarkkinointi opas, koska yritysten ja yrittäjien osaaminen digimarkkinoinnista on vaihtelevaa.

Työn teoriaosassa selvitettiin laajasti, millaisia digitaalisen markkinoinnin kanavia on ja
mitkä ovat niiden hyödyt. Lisäksi teoriaosuus käsittelee yritysstrategian kannalta huomioitavia asioita. Työn tutkimus toteutettiin laadullisella tutkimusmenetelmällä, haastattelemalla lappeenrantalaista kivijalkayrittäjää ja hänen kokemuksiaan digitaalisesta markkinoinnista.

Työn tutkimustuloksissa nousi esiin, että digitaalisen markkinoinnin merkitys kasvaa koko
ajan. Tärkeimpiä huomioita olivat digimarkkinoinnin sitominen yritysstrategiaan, asiakasprofilointi, digitaalisten työkalujen tunteminen ja datan hyödyntäminen markkinoinnissa.

Opinnäytetyön tuloksena syntyi yleishyödyllinen digimarkkinointi opas. Opas toteutettiin
teoriaosasta ja haastattelusta saatujen tietojen pohjalta. Oppaan tarkoituksena on helpottaa lukijaa aloittamaan digitaalisen markkinoinnin käyttö.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste