Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakaspalautekyselyn luominen Vantaan Lasten ja nuorten vastaanottotoiminnan yksikköön

Tulppo, Johanna (2020)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Asiakaspalautekyselyn luominen Vantaan Lasten ja nuorten vastaanottotoiminnan yksikköön.pdf (3.444Mt)
Lataukset: 


Tulppo, Johanna
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202101121208
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Vantaan Lasten ja nuorten vastaanottotoiminnan yksikköön menetelmä, jolla voidaan kerätä palautetta yksikköön sijoitetuilta lapsilta ja nuorilta. Jo olemassa ollut Vantaan kaupungin asiakaspalautekysely ei ollut sopiva tähän tarpeeseen. Uudella palautteen keräämisen menetelmällä pyrittiin hankkimaan hyötyä yksikköön sijoitetuille lapsille antamalla heille mahdollisuus antaa palautetta. Menetelmällä tavoiteltiin hyötyä myös toimintayksikölle keräämällä palautetta yksikön toiminnasta laadun valvomiseksi ja toiminnan kehittämiseksi.

Toiminnallisena opinnäytetyönä luotiin Lasten ja nuorten vastaanottotoiminnan yksikköön asiakaspalautelomake lasten mielipiteiden ja kokemusten selvittämiseksi. Kyselylomake luotiin lastensuojelun laatusuosituksen sijaishuollon kriteerien pohjalta, jotta saataisiin tietoa siitä, miten sijoitetut lapset ja nuoret ovat kokeneet kriteereissä mainittuja asioita sijoituksen aikana. Näin toimintayksikölle saataisiin näkyväksi, kuinka hyvin toiminta vastaa lasten näkökulmasta katsottuna lastensuojelun laatusuosituksen sijaishuollon kriteereitä. Asiakaspalautekyselystä saatu palaute henkilökunnalta sekä yksikköön sijoitetuilta lapsilta oli positiivista ja luotu kysely oli onnistunut. Saadun palautteen perusteella kyselyn avulla on saavutettu opinnäytetyölle asetetut tavoitteet ja onnistuttu hankkimaan hyötyä sekä yksikköön sijoitetuille lapsille, että toimintayksikölle. Kysely on tarkoitus ottaa tulevaisuudessa aktiiviseen käyttöön toimintayksikössä. Kyselyä voidaan tarvittaessa muokata jatkossa yhä enemmän asiakkaiden ja yksikön tarpeita vastaaviksi ja ottaa laajempaan käyttöön yksikön sisällä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste