Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Viisi kulmakiveä pk-yrityksen myynnillisen digiloikan perustana

Hiekkataipale, Eeva-Maija; Jokiniemi, Sini (2020)

 
Avaa tiedosto
Viisi_kulmakivea_pk-yrityksen_myynnillisen.pdf (514.0Kt)
Lataukset: 


Hiekkataipale, Eeva-Maija
Jokiniemi, Sini
Tampereen ammattikorkeakoulu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020120799745
Tiivistelmä
Tässä ajassa menestyviä yrityksiä yhdistää selkeä strategia ja kehitysmyönteisyys, valmentava johtajuus, Sales Enablement -orientaatio, myynnin vuorovaikutustaitojen merkitys sekä myyjän arkea tukevat käyttäjäystävälliset työkalut. Tämä selviää ROBINS-hankkeessa tehdystä YAMK-opinnäytetyöstä (Hiekkataipale 2020). Tuorein kansainvälinen tutkimustieto on myös vahvasti samassa linjassa suomalaisten yritysedustajien näkemysten kanssa.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste