Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakkaiden tyytyväisyys palvelujen toimituksiin : Case: Global Business Call Oy

Seppälä, Antti (2011)

 

There are no files associated with this item.


Seppälä, Antti
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011120116707
Tiivistelmä
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Global Business Call Oy, joka on Suomen ensimmäisiä IP-pohjaisia palveluoperaattoreita. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää GBC:n asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluiden toimituksiin ja selvittää, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat GBC:tä.

Työn teoriaosuudessa käsitellään operaattoripalveluita Suomessa, palvelun laatua ja ulottuvuuksia, asiakastyytyväisyyttä palveluissa sekä palvelujen laadun mittaamista.

GBC.n asiakkaiden tyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden selvittämiseksi suoritettiin toimitustyytyväisyyskysely, jolla pyrittiin selvittämään asiakkaiden kokemuksia palvelujen toimituksista. Toimitustyytyväisyyskyselyn lähetetin 300:lle GBC:n asiakkaalle, ja vastausprosentiksi muodostui 16,6. Heikon vastausprosentin takia kyselyn tuloksia ei voida yleistää koskemaan koko GBC:n asiakaskunnan tyytyväisyyttä.

Tutkimuksen tuloksena selvisi asiakkaiden tyytyväisyys toimituksia kohtaan ja se, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat GBC:tä. Suurinosa yrityksen asiakkaista oli tyytyväisiä palvelujen toimituksiin. Tutkimuksen tuloksena selvisi myös, että alle puolet asiakkaista suosittelisi varmasti GBC:tä.

Tyytyväisyyden parantamiseksi toimitustyytyväisyyskysely on otettu osaksi GBC:n palveluiden toimitusten jälkeistä asiakkuuden hoitoa ja sen tuloksia käytetään apuna kehittäessä yrityksen toimintaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste