Näytä suppeat kuvailutiedot

Online markkinointi. Kithydro Oy

Zaytseva, Ksenia (2011)

dc.contributor.authorZaytseva, Ksenia
dc.date.accessioned2011-12-08T09:20:04Z
dc.date.available2011-12-08T09:20:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2011120717587
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/36673
dc.description.abstractNykypäivänä yhä enemmän yritykset käyttävät tuotteiden ja palveluiden markkinoinnissa hakukoneita. Google-markkinointi on yksi suosituimmista tavoista lisätä yrityksen näkyvyyttä ja saada uusia asiakkaita yrityksen sijainnista riippumatta. Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitteella, toteuttaa ja analysoida markkinointikampanja kiteeläiselle Kithydro Oy:lle, joka on hydrauliikkaan erikoistunut yritys. Toimeksiantajan toiveena oli hyödyntää kansainvälisillä markkinoilla digitaalista markkinointia uudella tavalla, joten markkinointikampanja toteutettiin hyödyntämällä hakukonemarkkinointia. Kampanjassa käytettiin kahta hakukonetta: Googlea sekä Venäjällä suosittua Yandexia. Markkinointikampanjan tavoitteina oli lisätä yrityksen ja sen tuotteiden ja palvelujen näkyvyyttä Venäjällä, saada uusia asiakkaita sekä tutustua hakukoneiden käyttöön ja sen seurantaraportin analysointiin. Opinnäytetyön tavoitteena oli esittää kampanjan suunnittelu- sekä toteuttamisprosessia sekä arvioida markkinointikampanjan kannattavuutta. Opinnäytetyön teoriaosuudessa tarkastellaan markkinointia, perinteistä ja digitaalista mediaa sekä sähköistä markkinointia, markkinointiviestintää ja sen suunnittelua. Markkinointikampanjan avulla toimeksiantaja on saanut useampia asiakaskontakteja, vaikka varsinaista kauppaa ei tutkimuksen aikana ole syntynyt. Yritys koki saaneensa kampanjasta paljon hyötyä, ja yhtiö aikoo jatkaa sähköisen markkinoinnin hyödyntämistä jatkossakin. Opinnäytetyö sisältää myös kehitysehdotuksia toimeksiantajayritykselle, jotka koskevat hakukoneoptimointia, Internet-sivujen uudistamista sekä mobiilimarkkinointia.fi
dc.description.abstractToday, more and more companies are using search engines to promote their products and services. Google -marketing is one of the most popular online marketing tools giving businesses the possibility to attract new customers regardless of the geographical location or size of the company. The purpose of this thesis was to design, implement, and analyze a marketing campaign for a local small company specializing in hydraulics, -Kithydro Ltd. The company wanted to try a wider international expansion into the Russian market, which it had not tried before. The marketing campaign was carried out using two search engines: Google, and popular in Russia Yandex. The objectives of the marketing campaign were to increase the visibility of the company and its products and services, to get new customers, as well as to explore the use of search engines and the follow-up measures in the future. The aim of the thesis was to study the entire process of online company and product promotion as well as to investigate the profitability of the digital marketing campaign. The theoretical part of the study covers marketing as well as the most important media and digital marketing tools, channels, benefits and challenges together with the background information on how to plan a digital marketing campaign and how to run one. The marketing campaign resulted in a number of customer contacts, even though the actual purchases- were not yet realised. However, it was still seen as a strongly positive experience as the company plans to continue digital marketing with the new knowledge it has gained in the current experiment. The thesis also includes follow-up measures for the search engine optimization, website redesign, as well as mobile marketing.en
dc.language.isofin
dc.publisherPohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleOnline markkinointi. Kithydro Oyfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1986
dc.organizationPohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
dc.subject.ysakonepajateollisuus
dc.subject.ysapienyritykset
dc.subject.ysakansainvälisyys
dc.subject.ysadigitaalinen markkinointi
dc.subject.ysahakukonemarkkinointi
dc.subject.ysauusmedia
dc.subject.ysakampanjat
dc.contributor.organizationPohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordDigitaalinen markkinointi
dc.subject.keywordGoogle-markkinointi
dc.subject.keywordhakukonemarkkinointi
dc.subject.keywordhydrauliikkaa
dc.subject.keywordmarkkinointikampanja
dc.subject.keywordpk-yritys
dc.subject.keyworddigital marketing
dc.subject.keywordGoogle marketing
dc.subject.keywordhydraulics
dc.subject.keywordmarketing campaign
dc.subject.keywordsearch engine optimization (SEO)
dc.subject.keywordsearch engine marketing
dc.subject.keywordsmall and medium-sized enterprise (SME)
dc.subject.specializationMarkkinointi
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|
dc.subject.disciplineLiiketalouden koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot