Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

SOSIAALISEN MEDIAN HYÖDYNTÄMINEN KUNTOKESKUS BALANCEN MARKKINOINNISSA

Arvola, Timo (2011)

Avaa tiedosto
Arvola_Timo.pdf (539.0Kt)
Lataukset: 


Arvola, Timo
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011121618673
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä oli kyse kehittämistehtävästä. Kehittämistehtävän tarkoitus oli tarkastella voiko Kuntokes-kus Balance hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Empiirisessä osassa on ohje Facebook-sivun luomi-seen.

Teorian alussa tarkastellaan sosiaalista mediaa käsitteenä. Sosiaalisesta mediasta käsitteenä siirrytään sosiaalisen median sovelluksiin ja niiden ominaisuuksiin. Sovelluksista käsitellään Facebook, Youtube, Twitter, Wikipedia, blogit, Movescount ja HeiaHeia.

Sosiaalisen median sovelluksien ja niiden ominaisuuksien esittelystä siirrytään tarkastelemaan mitä mahdollisuuk-sia sosiaalinen media tarjoaa markkinointiin verrattuna perinteiseen markkinointiin. Teorian pohjalta on helppo sanoa sosiaalisen median tarjoavan uusia mahdollisuuksia markkinointiin. Sosiaalinen media mahdollistaa perin-teisiä medioita paremmin verkostoitumisen, tavoitettavuuden, palautteen keräämisen ja näkyvyyden. Lisäksi lu-vussa tarkastellaan markkinoinnin muutosta 4P-ajattelusta suhdemarkkinointiin ja kuinka sosiaalisessa mediassa markkinointi eroaa perinteisestä mediasta.

Seuraavaksi käsitellään enemmän käytännön kautta, millä tavalla verkostoitumista, tavoitettavuutta, palautteen keräämistä ja näkyvyyttä voidaan parantaa.

Työn tuloksena saatiin kehitysideoita sosiaalisessa mediassa markkinointiin. Näitä ideoita tulen toteuttamaan Ba-lancelle myöhemmin opinnäytetyön ulkopuolella.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste